wtorek, 17 maja 2011

domowy demakijaż twarzy

Przyznam szczerze, leniem bywam. W związku z czym zanim wypróbowałam domowe sposoby na demakijaż poczekałam aż skończy mi się mój żel do mycia twarzy...
Ale do rzeczy!
Domowy sposób na demakijaż- mleczko twarzy:
100ml maślanki (nie posiadałam jej akurat, ale użyłam jogurtu naturalnego)
łyżka miodu (najlepiej wielokwiatowego)
łyżka soku z cytryny

Mieszamy wszystko razem, nakładamy na wacik i dokonujemy aktu oczyszczania naszej pięknej buźki za pomocą owego wacika. na całą twarz zużywam około 3 wacików. W zależności od tego jak wielką tapetę akurat mam. Po oczyszczeniu wacikami i naszym mleczkiem zmywamy twarz letnią wodą i nakładamy krem.Mleczko służy mi drugi dzień. Ponoć wytrzymuje w lodówce do kilku dni.

Skóra po takim oczyszczeniu wygląda... bardzo ładnie. Nie wiem jak będzie przy dłuższym stosowaniu, tzn. jak wpłynie na skórę twarzy zawarty w mleczku sok z cytryny. Na razie jest super!!!

Gorąco polecam!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz